تـرکـمـن لِر Türkmenler

وبـلاگـها و سـایـتـهـای تـرکـمـن هـا

تـرکـمـن لِر Türkmenler

وبـلاگـها و سـایـتـهـای تـرکـمـن هـا

ترکمن در شیرازه نوشته های ترکمن آنلاین

کلیک : ترکمن آنلاین  

 


(1) 2 3 4 ... 45 »
اخبار ورزشی : حرکت زشت چابکسوار در میدان مسابقات سوارکاری تهران
فرستنده yaprg در تاریخ ۲۲:۰۳:۱۷ یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۷ (3 بار خوانده شده)

هفته اول مسابقات اسبدوانی در تهران 22 شهریور ماه در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار گردید.در این مسابقات شاهد رقابت سخت در بین سوارکاران و اسبها بودیم . که این رقابتها در کورس ششم به اوج خود رسید، در جای که اسبهای مدعی برای کسب عنوان قهرمانی برای گرفتن جایزه دو میلیونی تلاش مضاعفی داشته اند. ولی در این کورس شاهد حرکت بسیار زشت از یکی چابکسوارن با سابقه به نام عبدالرحیم آرمیده بودیم .آرمیده در این کورس سوار بر اسب ولوله با مربیگری استاد بزرگ اسب تویلی قربانی بود ولی متاسفانه در این کورس آرمیده بنا به دلایلی که هنوز بر ما مشخص نیست در خط راستا اسب آریستیو فیلیای جبیب کوزه لی را به عمد به کنار میدان کشید و یک لحظه مرگ را در چشمان چابکسوار اسب آریستیو فیلیا یعنی عید محمد غراوی نمایان کرد. که خوشبختانه با هوشیاری و شانس چابکسوار عید محمد غراوی از این معرکه جان سالم برد.حرکت زشت آرمیده، هول دادن اسبی که با این سرعت آن هم از روی عمد کار بسیار زننده ای بود. که خوشبختانه حادثه دلخراشی را به وجود نیاورد. ضمن محکوم کردن این حرکت از مسئولین محترم درخواست می کنیم که برای حفظ جان و امنیت شغلی چابکسواران  جلوی این گونه حرکات زشت را در میادین اسبدوانی را بگیرند.

خبرنگار سایت ترکمن آنلاین :ح .ق.طریک

نظر
اخبار ورزشی : گنبد با شش بازیکن خود تمام کرد؛ روزهایی که با وعده سپری می‌شود
فرستنده yaprg در تاریخ ۱۹:۵۲:۱۳ یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۷ (1 بار خوانده شده)

 هفته آخر مهرماه لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور کلید می‌خورد و چهارده‌تیم امسال گوی ومیدان را برای جدال با یکدیگر در اختیار خواهند گرفت. در لیگ این دوره پایتخت نشینان تنها دو نماینده دارند که در قالب تیم‌های بزرگ و خوشنامی‌چون پیکان و سایپا برای قهرمانی خود مدعی‌اند، اما لیگ امسال با رقابت شهرستانی‌ها رنگ و جلایی دیگر به خود خواهد گرفت و برگزاری مسابقات سوپرلیگ در شهرستانهایی چون ارومیه، گنبد، بابل، کرمان، اصفهان و حتی منطقه آزاد کیش سیل عظیم علاقه‌مندان به والیبال را به سوی سالن‌ها سرازیر خواهد کرد.
در روزهایی که باشگاههای مدعی در تدارک دیدارهای آماده سازی قبل از آغاز لیگ به سر می‌برند در گنبد خبرهای دیگری است.

اگر چه خبر از پولدار شدن گنبدی‌ها بود و رقم‌های نسبتا خوش رنگ در مقایسه با سالهای گذشته اما تنها رقمی‌که در جیب این باشگاه قرار گرفته از سوی شرکت پادسیان به مبلغ یکصد میلیون تومان البته طی ده چک ده میلیون تومانی و ده ماهه بوده است. اهالی این تیم تا امروز تنها به این رقم و مساعدت سی میلیون تومانی شهرداری گنبد اطمینان حاصل کرده‌اند و مذاکرات خود با بازیکنان را با احتیاط و برمبنای داشته‌های فعلی خود انجام می‌دهند. اما آنها همچنان روزهای پایانی تا آغاز لیگ را با وعده‌هایی سپری می‌کنند که سالها بابت آن رویاهای قشنگی داشتند، با این حال این تیم و اهالی آن امیدوارند و در انتظار که تا قبل از به صدا درآمدن زنگ شروع بازیهای لیگ برتر، وعده‌های زیبای داده شده به آنان از سوی استاندار گلستان، مدیر کل تربیت بدنی، شرکت البرز شرقی و حتی نهاد ریاست جمهوری در تحقق مصوبه سفر دوم به این استان رنگ واقعیت به خود گیرد. باید امیدوار بود، کاری که گنبد‌ها سالها با تکیه برآن خود را برابر باشگاههای قدرتمند والیبال ایران حفظ کرده و سرتعظیم مقابل آنان فرود نیاوردند.

ادامه | 11303 کلمه در ادامه متن | نظر
مصاحبه : مصاحبه با ستار مهرانی , برترین چابکسوار میادین سوارکاری
فرستنده tekin در تاریخ ۵:۳۹:۴۶ یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۷ (8 بار خوانده شده)


در حاشیه مسابقات اسبدوانی تابستانه 87 تهران به سراغ بهترین چابکسوار میادین سوارکاری , ستار مهرانی رفتیم و مصاحبه ای را با ایشان ترتیب دادیم که در زیر متن مصاحبه را می خوانید.

آقای مهرانی خودتان را کامل معرفی می کنید؟
بنده ستار مهرانی هستم متولد سال 1358 از شهرستان گنبد کاووس روستای چاروایلقی , متاهل و دارای دو فرزند.

چند سال است که سوارکارید؟
نزدیک 19 سال است که سوارکاری می کنم.

ادامه | 7810 کلمه در ادامه متن | نظر
اخبار ورزشی : کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته‌ ایران درمیان استقبال مردم وارد گنبد شد
فرستنده yaprg در تاریخ ۲۳:۰۵:۱۱ شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷ (12 بار خوانده شده)
اخبار ورزشی

کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از کسب مقام قهرمانی "پارالمپیک پکن" روز شنبه در میان استقبال پرشور مردم و مسوولان شهرستان وارد زادگاه خود شد.به گزارش سایت ترکمن آنلاین  و به نقل از ایرنا، "جلیل ایمری" که اوایل هفته گذشته به همراه تیم ملی والیبال نشسته توانسته بود مدال طلای پارالمپیک را برای مردم کشورش به ارمغان بیاورد، این قهرمانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده شهدا ومردم ایران سلامی و خصوصا مردم استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس تقدیم کرده است.ایمری در جمع استقبال‌کنندگان افزود: این قهرمانی با دعای خیر مردم مسلمان ایران اسلامی و تلاش بازیکنان بدست آمده است.او ضمن تبریک قهرمانی گفت : ما سربازان کشور و نمایندگان ملت ایران هستیم که توانستیم پرچم ایران عزیز را به اهتزاز در آوردیم.
تیم ملی والیبال نشسته ایران در دیدار فینال توانست تیم قدرتمند "بوسنی" را با نتیجه ‪ ۳‬بر صفر شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آوردتا انتقام شکست در فینال پاراالمپیک دوره قبل را ازاین تیم بگیرد.در مراسم استقبال از کاپیتان تیم ملی ایران جمع کثیری از مردم ورزش دوست و جمعی از مسئولان از جمله معاونین فرماندار، رئیس تربیت بدنی، نماینده شورای اسلامی شهر و روسای هیئت‌های ورزشی حضور داشتند.ایمری ‪ ۳۶‬ساله متولد روسای ایمر تورملا از توابع شهرستان گنبدکاووس می‌باشد و امسال در بیستمین سال حضور در تیم سومین طلای پاراالمپیک خود را بدست آورد.ایمری علاوه بر ‪ ۳‬طلای پارالمپیک، یک نقره پارالمپیک و ‪ ۳‬طلای جام جهانی را نیز در کارنامه خود دارد.

نظر
اخبار ورزشی : برنامه بازیهای تیم جیحون اگزوز آق قلا در لیگ دسته یک کشور
فرستنده yaprg در تاریخ ۱۳:۲۰:۰۰ جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۸۷ (3 بار خوانده شده)

 برنامه مرحله رفت مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاههای کشور که با حضور 12 تیم از 25 شهریور ماه آغاز می شود، اعلام شد.
به گزارش خبرنگار سایت ترکمن آنلاین، در این رقابتها تیم های تراکتور سازی تبریز، پیام مخابرات خراسان شمالی، بهریزان اصفهان، ارومیه، شهرداری یاسوج، باریج اسانس کاشان، جیحون اگزوزآق قلا، گاز سرخس، مقاومت بسیج سمنان، کاله، صنایع آلومینیوم اراک و تولید فنر پره سر شرکت دارند.
برنامه مرحله رفت رقابتهای والیبال لیگ دسته یک به شرح زیر است: (اسامی تیم های میزبان اول نوشته شده است.)
* هفته اول، پنجشنبه 25 مهرماه
تراکتورسازی تبریز _ پیام مخابرات خراسان شمالی
بهریزان اصفهان _ ارومیه
شهرداری یاسوج _ باریج اسانس کاشان
حیجون اگزوز اق قلا _ گاز سرخس
مقاومت بسیج سمنان _ کاله
صننایع الومینیوم اراک _ تولید فنر پره سر
 

ادامه | 5936 کلمه در ادامه متن | نظر
اخبار حوادث : مانور هشدار اولیه سیل مردم محور در روستای چارقلی بندرترکمن برگزار شد
فرستنده yaprg در تاریخ ۱۳:۰۸:۴۲ جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۸۷ (1 بار خوانده شده)
اخبار حوادث

مانور هشدار اولیه سیل – مردم محور در روستای چارقلی شهرستان ترکمن برگزار شد.به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این مانور با هماهنگی و مشارکت ستاد حوادث روستا، واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت، اورژانس 115 و با حضور جمعی از مردم این روستا برگزار شد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرترکمن گفت: بیش از 400 نفر از اهالی این روستا با عبور از مسیرهای فرار تعیین شده و رسیدن به نقاط امن طبقه نقشه خطر سیل تحویل داده شده به خانوارها را تمرین و اجرا کردند.
حاجی بیخی‌کم افزود: آمادگی خانوارهای در معرض سیل برای ساماندهی مردمی و کمک به استقرار در محل‌های امن در صورت وقوع سیل از اهداف برگزاری این مانور بوده است به گفته وی همچنین نحوه کمک به افراد آسیب‌پذیر، هدایت اصلی اهالی روستا در صورت وقوع شرایط بحرانی و تهیه بسته آمادگی خانوارها از دیگر اهداف اجرای این مانور است.

ادامه | 2598 کلمه در ادامه متن | نظر
اخبار اقتصادی : فرماندار گنبدکاووس: مشکل جایگاه‌های سوخت سی ان جی گنبدکاووس باید برطرف شود
فرستنده yaprg در تاریخ ۱۳:۰۶:۲۷ جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۸۷ (2 بار خوانده شده)
اخبار اقتصادی

فرماندار شهرستان گنبدکاووس بر پیگیری و حل مشکل سریع 5 جایگاه سوخت سی ان جی این شهرستان تاکید کرد.به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامعلی سوسرایی پیش از ظهر امروز در جلسه رفع مشکلات جایگاه‌های سوخت این شهرستان با اشاره به صف طولانی دو جایگاه فعال این شهرستان خواستار رفع مشکلات 5 جایگاه دیگر تا یک هفته آینده شد.
وی تصریح کرد: از 7 جایگاه راه‌اندازی شده سوخت گاز در این شهرستان، 5 جایگاه غیر فعال هستند که اساسی‌ترین مشکل این جایگاه‌ها خرابی تجهیزات و قطعات وارداتی جایگاه‌های سی ان جی است.
سوسرایی با بیان اینکه این جایگاه‌ها از نظر گاز و برق مشکلی ندارند، گفت: علت غیر فعال بودن این جایگاه‌ها خرابی مکرر قطعات خارجی و عدم تعمیر به موقع شرکت‌های ضمانت کننده است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با قدردانی از رانندگان به خاطر تحمل صفوف طولانی جایگاه‌های سوخت بر پیگیری راه‌اندازی مجدد 3 جایگاه تک منظوره این شهرستان تاکید کرد و افزود: مسئولان ذیربط تلاش زیادی را برای رفع مشکلات این جایگاه‌ها انجام داده‌اند.

ادامه | 2391 کلمه در ادامه متن | نظر
اخبار اجتماعی : به مناسبت شب‌های پر برکت قدر انجام شد اعلام ساعت جدید شروع به کار دستگاه‌های اجرایی در گلستان
فرستنده yaprg در تاریخ ۱۲:۵۰:۱۹ جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۸۷ (1 بار خوانده شده)
اخبار اجتماعی

ساعت شروع به کار دستگاههای اجرایی در گلستان در ایام شب‌های پربرکت قدر اعلام شد.به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، این تغییر ساعت به علت فرا رسیدن شب‌های پر برکت قدر و شروع سال تحصیلی و به منظور تسهیل امکان بهره‌گیری از برکات شب‌های یاد شده، انجام شد.
براساس اعلام استانداری گلستان، ساعت شروع به کار مدارس در ماه مبارک رمضان ساعت 8 صبح اعلام شده است.
ساعت شروع به کار ادارات و مدارس در لیالی قدر دوشنبه 30 شهریور ماه و چهارشنبه سوم مهر ماه در ساعت 30/9 و مدارس چهارشنبه مورخ سوم مهر ماه ساعت 9 صبح اعلام شده است. 

نظر
اخبار اقتصادی : فرماندار گنبدکاووس خبر داد: ایجاد بازار فروش ماهی در شهرستان گنبدکاووس
فرستنده yaprg در تاریخ ۱۲:۴۸:۲۰ جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۸۷ (2 بار خوانده شده)

 فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: بازار فروش ماهی در شهرستان گنبدکاووس ایجاد می‌شود.به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامعلی سوسرایی بعدازظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان افزود: بازار فروش ماهی این شهرستان با همت شورای مشارکت‌های بهزیستی در این شهرستان ایجاد می‌شود.
وی یکی از اهداف احداث این بازار را عرضه سالم محصولات شیلاتی و نظارت بر آن اعلام کرد و اظهار داشت: ایجاد این بازار در راستای سازماندهی متمرکز فروش ماهی براساس طرح تجمیع انجام می‌شود.
سوسرایی گفت: عواید این بازار به حساب شورای مشارکت‌های بهزیستی واریز می‌شود تا صرف معلولان تحت پوشش بهزیستی شود.
وی با بیان اینکه سرانه مصرف ماهی در شهرستان گنبدکاووس کم و در حدود 5 کیلوگرم است، هدف اصلی از ایجاد این بازار را ارتقای سطح فرهنگ مصرف آبزیان موثر دانست.فرماندار شهرستان گنبدکاووس از اعلام آمادگی شهرداری برای مشارکت در ساخت این طرح با سازه‌های سبک خبر داد و یادآور شد: زمین این طرح توسط بهزیستی واگذار می‌شود و این بازار برای عرضه محصولات مختلف شیلاتی در 20 غرفه احداث خواهد شد.
رئیس شیلات شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: شهرستان گنبدکاووس با 7 هزار تن تولید 40 درصد از آبزیان تولیدی را به کشورهای افغانستان و عراق صادر می‌کند و تنها 20 درصد به مصرف مردم شهرستان گنبدکاووس می‌رسد.
محمد جباری افزود: این در حالی است که سرانه مصرف ماهی در جهان 16 کیلوگرم است.

نظر
اخبار ورزشی : جلیل ایمری بازیکن ترکمن وکاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: قهرمانی حق تیم ایران بود
فرستنده yaprg در تاریخ ۲۳:۳۰:۲۰ دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۷ (16 بار خوانده شده)
اخبار ورزشی

پکن - کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته، قهرمانی در سیزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک 2008پکن را حق تیم ایران دانست وگفت: این قهرمانی حاصل زحمات تمامی اعضای تیم بود." جلیل ایمری " روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ما 14 اردوی متمرکز در ایران داشتیم و در بین اردوها تمامی بازیکنان در رقابتهای لیگ و قهرمانی کشور شرکت داشتند و با تیم های باشگاهی خود تمرین می کردند.
وی یکی دیگر از عوامل موفقیت تیم را داشتن کادر فنی و استفاده از مربیان مجرب دانست و گفت: برای دستیابی به عنوان قهرمانی با برنامه ریزی دقیق و به صورت علمی، عمل کردیم  ایمری افزود: تمامی بازیکنان با روحیه بسیار خوب برای کسب عنوان قهرمانی به پکن امده بودند و فرقی برایشان نمی کرد که مقابل چه تیمی به میدان بروند.وی ادامه داد: آنان حتی ناکامی در دیدار نهایی بازیهای اتن را هم از یاد برده بودند و امروز نه به خاطر گرفتن انتقام از تیم بوسنی بلکه برای رسیدن به هدفی که از پیش داشتند به میدان رفتند و اگر هر تیم دیگری هم مقابل آنان بود، می بردند.وی از تیمهای روسیه ، مصر، چین و بوسنی به عنوان حریفان قدر این دوره از بازیها نام برد وگفت: تمامی تیمها رشد بسیار خوبی داشتند و همه با برنامه وارد میدان می شدند که البته انالیزهای ما بر روی تیم ها هم جواب داد.
کاپیتان تیم ملی کشورمان این قهرمانی را به ملت ایران و تمامی اعضای کاروان ورزشی ایران در پکن تبریک گفت و ابرازامیدواری کرد که سایر ورزشکاران کشورمان در روزهای آتی نیز به بهترین نتیجه دست یابند.

نظر
(1) 2 3 4 ... 45 »


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد