تـرکـمـن لِر Türkmenler

وبـلاگـها و سـایـتـهـای تـرکـمـن هـا

تـرکـمـن لِر Türkmenler

وبـلاگـها و سـایـتـهـای تـرکـمـن هـا

وبلاگ گنبد

کلیک : وبلاگ گنبد  

 

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به وجود قابلیتهای این شهرستان در بخش جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، از راه‌اندازی سایت اینترنتی معرفی جاذبه‌های گردشگری گنبدکاووس در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، "غلامعلی سوسرایی" روز چهارشنبه درنخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای دائمی این شهرستان، گفت: این سایت با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان راه‌اندازی خواهد شد.


به گفته وی در این سایت اینترنتی اطلاعات مربوط به جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و تفریحی شهرستان گنبدکاووس در شرق گلستان به‌مردم ایران و سایر کشورها معرفی خواهد شد که این مساله نقش موثری در جذب گردشگر به منطقه خواهد داشت.
سوسرایی همچنین بااشاره به عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان گفت: درایام نوروز امسال حدود یکصد هزار مسافر و گردشگر به گنبدکاووس سفر کردند که درمقایسه بانوروز سال ‪ ،۸۵‬بیش از ‪ ۵۰‬درصد بیشتر بوده است.

ادامه مطلب ...
نوشته شده توسط ایگنبد ساعت 09:18 موضوع مطلب :‌ وب نویسان گنبد

لینک ثابت | نظرات ( 0)

چهار شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۶
بازار داغ کافی‌نت‌های گنبد برای ثبت نام اینترنتی کارت سوخت موتورسیکلت

با اعلام شرکت فرآورده‌های نفتی ایران مبنی بر نام نویسی اینترنتی برای تحویل کارت هوشمند سوخت ویژه صاحبان موتورسیکلت، بازار کافی‌نت‌ها درشهر گنبدکاووس داغ شده است.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، صاحبان برخی از کافی‌نت‌های شهرستان گنبدکاووس دراقدامی مشابه با دریافت مبلغ ‪ ۱۰‬هزار ریال از هر متقاضی کارت سوخت از وی نام نویسی می‌کنند.

کافی‌نت‌ها درگنبدکاووس‌این مبلغ را تنهابرای وارد کردن مشخصات موتورسیکلت و مشخص نمودن زمان و مکان تحویل کارت هوشمند سوخت بر روی دو برگ فرم چاپی دریافت می‌کنند.

دریافت این مبلغ باعث اعتراض برخی صاحبان موتورسیکلت بویژه آن دسته از افرادی که درسال گذشته نیز مبادرت به ثبت نام کارت سوخت از سوی راهنمایی و رانندگی این شهرستان نموده‌اند، شده‌است.

ادامه مطلب ...
نوشته شده توسط ایگنبد ساعت 23:10 موضوع مطلب :‌ کافی نت ها

لینک ثابت | نظرات ( 0)

چهار شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۸۶
سال نو مبارک - نوروز ۱۳۸۶

نوروز 1386 را خدمت تمام ایرانیان تبریک و آرزوی سالی پر برکت همراه با موفقیت و صلح و آرامش در کنار شادی را برای ملت شریف ایران دارم.

بالاخره سگ با تمام دلهره ها و اضطراب ها و بی اعتمادیش سال را به پایان رساند و برای یک استراحت طولانی دوازده ساله ما را ترک کرد و فرصت نفس راحت کشیدن پیدا کردیم. بر مبنای گاه شماری های شرقی ها سال 1386 ( 2007 ) سال خوک است.
هرچه نگرانی در سال های قبل بود در سال خوک جایش را به آرامش و شادی و راحتی می دهد

نوروز ایرانی به روایت دانشنامه جهانی "ویکی پدیا"
داستان میر نوروزی این است که در پنج روز آخر سال اداره و فرمانروایی شهر را به فردی از پائین‌ترین قشرهای اجتماعی می‌سپردند و او نیز چند تن از مردم عوام را به عنوان خدم و حشم و عامل خود انتخاب می‌‌کرد و فرمان‌های شداد و غلاظ علیه ثروتمندان و قدرتمندان می‌داد.آنها نیز در این پنج روز حکم او را کم و بیش مطاع می‌‌دانستند و تنها در موارد پولی به چانه زدن می‌‌پرداختند. پس از آن پنج روز نیز میر نوروزی مطابق سنت از مجازات معاف بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد