تـرکـمـن لِر Türkmenler

وبـلاگـها و سـایـتـهـای تـرکـمـن هـا

تـرکـمـن لِر Türkmenler

وبـلاگـها و سـایـتـهـای تـرکـمـن هـا

وب سایت روستای سارلی سفلی

منبع : وب سایت روستای سارلی سفلی 

 

عوض کردن آی پی ip
چه جوری IP خودتون را با یه IP دیگه از همون Range عوض کنین.

هر موقع که به اینترنت وصل میشین،سرور به شما یه IP اختصاص میده وبا هر بار ریاستارت عوض میشه ولی ما این بار می خواهیم همین طور که به اینترنت وصل هستیم ای پی خودمو عوض کنیم این کار به چندین روش میشه که من راحترین راه رو گفتم
قبل از اینکه شما بتونین IP خودتون رو عوض کنین، باید یه سری اطلاعات جمع کنین. این اطلاعات عبارتند ازمحدوده IP خدمون می توانیم محدود ای پی سرور ما رو به فهمیم مثلا  IP  192.168.10.77باشه . شما میتونین به طور مشخص از محدوده زیر برای IP جدید خودتون انتخاب کنین :
192.168.10.۱< [آی پی جدید] <  192.168.10.۲۵۵شما وقت کافیه بعد از وصل شدن به اینترنت روی سمار گیر اینترنت کلیک کنید و در صفحه که باز میشودDetails  رو انتخاب کنید میبینبد که ایپی سرور وای خودتون او جا هست ودر این رنج ای پی تونو درست کنید


2. به دست اوردن Subnet Mask ، مدخل، سرور DHCP و DNS : به دست اوردن اینها هم ساده‌س! یه خط فرمان DOS باز کنین و توش تایپ کنین ipconfig /all شما حالا باید بتونین یه چیزی شبیه به این ببینین :
Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\Raul>ipconfig/all

Windows IP Configuration

        Host Name . . . . . . . . . . . . : computer
        Primary Dns Suffix  . . . . . . . :
        Node Type . . . . . . . . . . . . : Unknown
        IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
        WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No

PPP adapter Dial-up Connection:

        Connection-specific DNS Suffix  . :
        Description . . . . . . . . . . . : WAN (PPP/SLIP) Interface
        Physical Address. . . . . . . . . : 00-53-45-00-00-00
        Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : No
        IP Address. . . . . . . . . . . . : 192.168.10.77
        Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.255
        Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.10.77
        DNS Servers . . . . . . . . . . . : 217.218.155.104
                                            217.218.155.105
 
خوب! این تموم اطلاعاتی بود که نیاز داشتین. بهتره اون خط فرمان DOS رو باز نگه دارین یا اینکه اطلاعاتش رو کپی کنین. (برای کپی کردن، متن رو انتخاب کنین و یکبار روش کلیک کنین)
3. عوض کردن IP : برای عوض کردن IP خودتون، اول باید یه IP انتخاب کنین (یادتون نره که تو محدوده باشه!) به نظر من بهتره اول مطمئن بشین که این IP جدید مُرده! (همون Dead ) بلدین که چطوری؟ این IP رو پینگ کنین و اگه Time Out داد مطمئن باشین که میشه ازش استفاده کرد. حالا در Control Panel برید به Network Connections و روی Connection فعال دابل کلیک کنین. دکمه Properties رو بزنین و برید به برگه Networking . حالا ( Internet Protocol (TCP/IP رو انتخاب کنین و دکمه Properties رو بزنین. در پنجره جدیدی که باز شده، قسمتهای Use the following IP address و Use the following DNS server addresses رو با توجه به اطلاعاتی که در قسمت 2 به دست اوردین پر کنین. در قسمت اول، IP ای رو که انتخاب کردید ( IP جدید) و در قسمت دوم، آدرس DNS Server رو وارد کنین. حالا تغییرات رو ثبت و تأیید کنین. فقط یه تست کوچیک مونده! در مرورگر خودتون، آدرس یه سایت رو وارد کنین. اگه صفحه سایت اومد، بدونین که با IP جدید دارین کار میکنین. برای اینکه مطمئن بشین که تغییرات اعمال شدن، دوباره در خط فرمان DOS تایپ کنین ip config /all اگه پس از اجرای این دستور، IP و DNS جدید رو دیدید، بدونین که درست عمل کردید.
ج) حملات DDoS و DoS
اگه فایروال شما نشون بده که شما تحت یه حمله DDoS هستین، این معمولاً موقعیه که شما دارید از طرف یک یا چند تا IP از طریق UDP مورد حمله قرار میگیرین. در این حالت شما میتونین با استفاده از روش "عوض کردن IP " که در بالا توضیح داده شد، از خودتون محافظت کنین.
د) وب سرورها و سرویس های دیگه
اگه شما میدونین که در محدوده IP شما یه وب سرور قرار داره، میتونین IP اون رو بدزدین و خودتون یه وب سرور بشین! به این ترتیب هر درخواست DNS ای که برای اون IP ارسال بشه، به شما Redirect میشه و به جای اون سایت، صفحه شما نشون داده میشه!

امیدوارم که استفاده کرده باشید
         ای سی  تی

|+| نوشته شده در  شنبه سی و یکم فروردین 1387 ساعت 14:3  توسط (مرد عنکبوتی )= H:S   |  3 نظر

طاهر سارلی دوره هشتم

کاندیدای دوره هشتم مجلس شورای اسلامی  برادر طاهر سارلی  کاندیدای نسل جوان از شهرستان گنبد کاووس

هذا من فَضلِ ربّی

نه غربی نه شرغی

  • فقط طاهر سارلی

  شعار هر گنبدی  

  • فقط طاهر سارلی
  •  اقای طاهر سارلی عزیز،ان شالله که در این دوره رای کامل بیارین وازالله تعالی برای شما ودیگر کاندیدای این دوره خصوصا طاهر جان عزیزآروزی موفقیت ،سلامت،صداقت،وآن سه تاقولی که به ترکمن صحرا دادین پای بند وازالله تعالی میخواهم که شما رو در این راه هدایت وموفق به گرداند تا بتوانید با نیت پاکی که دارین به مردم ترکمن صحرا خدمت کنید

ان شالله 

 هذا من فَضلِ ربّی  

|+| نوشته شده در  جمعه بیست و چهارم اسفند 1386 ساعت 14:44  توسط (مرد عنکبوتی )= H:S   |  2 نظر

مصاحبه دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن ایران با آقای طاهر سارلی از کاندیدای انتخابات هشتمین دوره مجل
در راستای سیاست بی طرفانه سایت دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن ایران در قبال انتخابات، با یکی دیگر از کاندیداها انتخابات هشتیمن دوره مجلس شورای اسلامی، آقای طاهر سارلی به گفتگو پرداختیم که برنامه و طرح های آقای طاهر سارلی در قالب پرسشنامه در اوایل اسفند ماه در سایت قرار خواهد گرفت. در این مصاحبه به حاشیه مسائل انتخابات در گنبد پرداختیم که در زیر می خوانید:

با توجه به حاشیه ها و انحرافات انتخاباتی، بهترین مسیر روند انتخابات را چگونه می بینید؟
بهترین مسیر انتخاباتی، این است که کاندیداهای با سواد و تحصیلکرده ما بجای اینکه به طایفه بازی، ملت را دعوت کنند بایستی اولویت ها را تشخیص بدهند و افرادی که از اولویت اطلاعاتی ندارند اگاه سازند ولی متاسفانه ما شاهد هستیم که در خارج از شهر طایفه بازی کم رنگ اما و در داخل شهر بواسطه تحصیلکرده های ما طایفه بازی پر رنگ می باشد. مگر الگوی ما پیامبر (ص) نمی باشد، اگر پیامبر اسلام با طایفه بازی می خواست دین را جلو ببرد در نطفه خفه می شد، سلمان فارسی از جاجیر اصفهان پیش پیامبر رفت جزو خاندان پیامبر رسول ا.. شدند، اسلام بدینصورت پیروز شد . الگو ما هم پیامبر رسول ا.. اسوه حسنه می باشد بعد از 1400 سال بعنوان مسلمان در حال طایفه بازی هستیم. اسلام 1000 سال در ایران حکومت کرد. چرا ما در این چنین وضعیتی قرار گرفتیم؟ چون طایفه بازی یموت ، گوگلان ، آتابای و جعفربای و ... به میان آمد . ما به اشتباه پدران و اجداد خود در این مورد اقرار داریم اما باز داریم همان اشتباه را ادامه می دهیم اگر ما همان اشتباه را ادامه دهیم نسل آینده به ما نخواهد گفت اشتباه کردید بلکه خواهند گفت پدران و اجداد ما خیانت کردند.
پیامبر رسول ا.. ، معجزه ای به نام قرآن دارد و به نظرم پیامبر یک معجزه ای دیگر نیز دارد، پیامبر دانا ما در میان یک ملت نادان به دنیا آمد ، ملتی که همواره با یکدیگر بخاطر مسائل طایفه بازی در حال جدال و جنگ بوده و دخترانشان را زنده به گور می کردند ، به چنین ملتی راه درست و هدایت را نشان داد از یک ملت بی تمدن با رهنمود و راهنمایی های خود، صحابه را تشکیل داد و تمدن اسلام را به پیروزی رساند اما بعد 1400 سال بعنوان فرد مسلمان ادعای با کلاسی ، تحصیلات بالا ، تمدن بالایی می کنیم با این وجود نمی توان به چنین افرادی حرف اصولی و منطقی را فهماند .

آیا شما به از بین رفتن طایفه بازی در انتخابات امیدوار هستید؟
من خیلی امیدوار هستم مخصوصا با ملاقاتی که امروزه از شهر و روستا ها دارم دیگر طیف خاص از طایفه ای در کنار کاندیدایی نمی بینم و خیلی امیدوارم این طایفه بازی از بین برود. شهید اترک طیار واقعا ذهنیت مردم را روشن کرده است. اگر شما به دوره افتاده ترین نقطه گنبد هم بروید به روستاهایی که رفت و آمد بخاطر سرمای زمستان به سختی انجام می شود آنجا بروید علاوه بر سیاست منطقه ، بر سیاست کلی دنیا بهترین نظرها را می دهند بعنوان مثال چوپانی در مورد سیاست های جرج بوش در مورد دوام آوردن آمریکا در عراق نظر می داد. این چنین مردمی را چگونه می توان با طایفه بازی و یا با وعده و وعید و پول گول زد .

نظر شما در مورد تخریباتی که برخی وبلاگ های اینترنتی داشتند چیست؟
این حرکات تخریبی وبلاگ های اینترنتی را محکوم می کنم و یک حرکت ناجوانمردی می باشد ، تخریب، ترور ، غیبت از گناهان کبیره می باشد و در خون ترکمن تخریب و غیبت نیست و در تاریخ اثبات شده است. نویسنده این وبلاگ ها هم مشخص نیست هر کسی است خداوند آن را هدایت فرماید. توصیه ام به آنان این است فرهنگ، غیرت و تاریخ ما را زیر سئوال نبرنند ما همه با هم برادر هستیم بیائید با همدیگر متحد و منسجم باشیم هیچ کاندیدایی را تخریب نکنیم در قرآن آمده است هر کسی پشت سر برادر مسلمان خویش غیبت و تخریب کند مانند این است که گوشت برادر مرده خود را می خورد. من از طرفداران خودم نیز می خواهم که بنده حقیر که یکی از گناهکاران، بنده خداوند می باشم چرا می خواهید بخاطر من محبور به خوردن گوشت برادر مرده خود بشوید مگر من چه ارزشی دارم بخاطر من با یک فرد می خواهی دشمن بشوی به یک نفر توهین بکنی و یا به یک نفر نارو بزنی. بعنوان مثال یکی از اساتید من آقای امانقلیچ شادمهر هستند که احترام ایشان برای من واجب و تکلیف شرعی می باشد و پدرشان نیز می شناسم، پدرشان بنا می باشد و با آقای شادمهر نان و نمک خوردیم ایشان نیز مرا می شناسند و من نیز خانواده ایشان را می شناسم. کسی که در مورد پدر آقای شادمهر نوشته است یک حرکت کاملا ناجوانمردانه و غیر شرعی و غیر اسلامی می باشد . خداوند کسی که این کار را کرده است هدایت بفرماید. نوشته است پدر آقای شادمهر نگهبان هست در حالیکه پدر ایشان استاد بنایی می باشد و چندین کارگر زیر دست ان کار می کنند و در مورد پدر من نوشته اند، پدر آقای طاهر سارلی قاچاق فروش می باشد و با پول قاچاق فروشی من لیسانس و فوق لیسانس گرفته ام در صورتیکه بنده مشغول تحصیل در مقطع دوم راهنمایی بودم که پدرم را از دست دادم . تنها کسی که به من کمک می کرد تا بتوانم به پای خودم باشم برادر بزرگم احمد سارلی بود که بجای پدرم مرا بزرگ کرد. و برادرم احمد سارلی را هم همه می شناسند و یک فرهنگی می باشد.

در یک ماه اخیر حتی قبل از ثبت نامی کاندیداها شایعه شدید شده بود که آقای طاهر سارلی رد صلاحیت خواهند شد، طوریکه در وبلاگ ها و مطبوعات محلی نیز درج می شد، الان که تائیده رسمی خود را دریافت کردید، نظرتان در مورد این شایعه سازی چیست؟
لزومی نداشت من رد صلاحیت بشوم اولا التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران دارم و ثانیا بیست سال در انتخابات مختلف شرکت کردم و هم مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرده ام و برخی نیز شایعه در می آورند که طاهر سارلی رد صلاحیت خواهد شد تا ذهنیت مردم را آماده کنند اما شورای نگهبان ، از اول انقلاب در این موارد خبره می باشد و به شایعه مردم گوش نمی سپارد، تحقیقات خود را انجام می دهد. اگر کسی بخواهد با من دشمنی کند و مانع تراشی کند نمی تواند زیرا من به خدا توکل کرده ام و تمامی کسانی قصد تخریب من را دارند من همه انها را می بخشم و امیدوارم خداوند نیز انها را ببخشاید و از طرفدارانم می خواهم که انها نیز جواب ندهند و مقابله به مثل نکنند و در ابتدا که قصد کاندیداتوری داشتم با خودم عهد کردم که بخاطر رای باعث رنجش و آزردن فردی نشوم و به این شایعات و تخریبات علیه خودم نیز جواب ندهم. که نمونه های تخریبی فراوانی همچون سردرگمی طاهر سارلی جهت کاندیداتوری، یا حمایت طاهر سارلی از برمک و ... داشتیم که به هیچکدام نیز جواب ندادم و به همین روال ادامه خواهم داد و از کسی ناراحت نیز نخواهم شد و از ته قلب نیز همه انها را می بخشم.

برخی نیز از کار بعضی از این وبلاگ ها را به شما نسبت می دهند و ادعای مدیریت وبلاگ ها از جانب شما می دانند. نظرتان در این مورد چیست؟
اولا من هیچ وبلاگی ندارم ثانیا بنده دانش فنی در این مورد ندارم که بخواهم مدیریت وبلاگی را داشته باشم و امکانات فنی همچون کامپیوتر و .. نیز در دسترس ندارم و کسانی که این وبلاگ را به من نسبت می دهند به نفع من هست چون این افراد گناه مرا به عهده می گیرند. کدام وبلاگ متعلق به من است که در تمامی انها بر علیه من مطلب می نویسند .

حرف و سخن اخری دارید بفرمایید.
اولا طایفه بازی نکنیم ثانیا گول افرادی مبنی بر حمایت مالی جهت کاندیداتوری را نخوریم در مورد ویژگی های یک نماینده اصلح تحقیق کنیم و با اگاهی و اطلاعات کامل نماینده خودمان را انتخاب کنیم.

از سایت http://www.turkmenstudents.com  دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن ایران که با سیاست بی طرفانه خود سعی در معرفی و شاساندن کاندیداها و اولویت ها می نمایند کمال تشکر و قدردانی را دارم و قابل ذکر است که خودم برای اولین بار با همین سایت در اوایل آغاز کار سایت با دنیای اینترنت و فناوری اطلاعات آشنا شدم و آرزوی موفقیت و پیشرفت برای این سایت دارم.

|+| نوشته شده در  شنبه بیست و هفتم بهمن 1386 ساعت 13:2  توسط (مرد عنکبوتی )= H:S   |  نظر بدهید

تبدیل فرمت 3GP به فرمت های رایج ویدیویی توسط Xilisoft 3GP Video Converter 2.1.40 - دانلود نرم افزار

[+] تبدیل فرمت 3GP به فرمت های رایج ویدیویی توسط Xilisoft 3GP Video Converter 2.1.40 - دانلود نرم افزار

<:P:>برخی فرمتهای ویدیو یی مخصوص وسایل و سیستم عامل های خاصی هستند و به راحتی در سیستم عامل ویندوز به نمایش در نمی آیند. در این بین میشه به فرمت 3GP اشاره نمود که بیشتر از همه در گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار میگیرد ! این فرمت فیلم برداری تلفن های همراه برای مشاهده در درون کامپیتر به مبدلی برای تبدیل آن به فرمتهای رایج قابل اجرا در ویندوز و نرم افزارهای پخش فایل ویدیویی آن نیاز دارند .
Xilisoft 3GP Video Converter محصولی از شرکت
Xilisoft برای تبدیل فرمت های رایج ویدیویی مانند AVI وMPEG و mpeg1, mpeg2, mpeg4, wmv, mp4, mov, rm, dv, yuv, h264 به فرمت 3GP و تبدیل فرمت 3GP به یکی از این فرمتهاست ! سرعت بالا و آسانی استفاده فقط با چند کلیک ,توانایی پیش نمایش فایلها از ویژگی های دیگر این مبدل مفید می باشد . روی هم رفته اگر به مشکل پخش این فرمت رایج در فیلم برداری گوشی های تلفن همراه در کامپیوتر بر خورده اید, این نرم افزار مشکل شما را حل خواهد نمود !

<:P:> 

<:P:> دانلود کنید نسخه ی 2.1.40 را با حجم 2.74 مگابایت
بعد از اینکه گزینه دانلود رو زدین یه صفحه ای باز میشود جهت دانلود برنامه در اون صفحه سمت راست بالا گزینه ضربدر رو بزنید تا از اون صفحه خارج بشوید وباز یک صفحه دیگر می آید در این موقع گزینه ران وذخیره رو میتوانید بزنید تا دانلود انجام شود                  موفق باشین
|+| نوشته شده در  یکشنبه بیست و یکم بهمن 1386 ساعت 9:9  توسط (مرد عنکبوتی )= H:S   |  2 نظر

مجلس هشتم شورای اسلامی =رای ما فقط فقط اقای طاهر سارلی 100%(گنبد کاووس)
رای ما فقط فقط آقای طاهر  سارلی  هست وخواهد بود۱۰۰٪

کاندیدای نسل جوان در استان گلستان

      خواهر زاده شهید معمی هلاکو

                     

                     

 

رای ما فقط فقط آقای طاهر  سارلی  هست وخواهد بود۱۰۰٪

کاندیدای نسل جوان در استان گلستان

رای ما فقط فقط آقای طاهر  سارلی  هست وخواهد بود۱۰۰٪

کاندیدای نسل جوان در استان گلستان

                   

      خواهر زاده شهید معمی هلاکو       

                     

     خواهر زاده شهید معمی هلاکو         

رای ما فقط فقط آقای طاهر  سارلی  هست وخواهد بود۱۰۰٪

کاندیدای نسل جوان در استان گلستان

رای ما فقط فقط آقای طاهر  سارلی  هست وخواهد بود۱۰۰٪

کاندیدای نسل جوان در استان گلستان

                     

 طاهر سارلی    طاهر سارلی   طاهر سارلی

     خواهر زاده شهید معمی هلاکو

               ان شالله                         

|+| نوشته شده در  یکشنبه سی ام دی 1386 ساعت 10:18  توسط (مرد عنکبوتی )= H:S   |  5 نظر

انتخابات مجلس هشتم
رای ما فقط فقط آقای طاهر سارلی =کاندیدای نسل جوان در استان گلستان(گنبد کاووس)
               
   
      خواهر زاده شهید معمی هلاکو
 
باسلام خدمت همشهری های عزیز گنبدی (استان گلستان)

 آقای طاهر سارلی :

(کاندیدای دوره هشتم مجلس شورای اسلامی )

******///////// کاندیدای نسل جوان /////////******

آقای طاهر سارلی  (خواهر زاده شهید معمی هلاکو)

فوق لیسانس تاریخ می باشد ، بچه ها فقط  میخوام بگم ان شالله  رای ما فقط  فقط طاهر سارلی هست وخواهد بود۱۰۰٪  

               

      خواهر زاده شهید معمی هلاکو

               انشاالله  

حلال زاده به داییش میره مگه نه؟

یا حق

|+| نوشته شده در  یکشنبه سی ام دی 1386 ساعت 10:9  توسط (مرد عنکبوتی )= H:S   |  یک نظر

رای ما فقط فقط آقای طاهر سارلی =کاندیدای نسل جوان در استان گلستان(گنبد کاووس)
باسلام خدمت همشهری های عزیز گنبدی (استان گلستان)

 آقای طاهر سارلی :

              

      (کاندیدای دوره هشتم مجلس شورای اسلامی )

******///////// کاندیدای نسل جوان /////////******

آقای طاهر سارلی  (خواهر زاده شهید معمی هلاکو)

فوق لیسانس تاریخ می باشد ، بچه ها فقط  میخوام بگم ان شالله  رای ما فقط  فقط طاهر سارلی هست وخواهد بود۱۰۰٪  

              

               انشاالله  

حلال زاده به داییش میره مگه نه؟

     خواهر زاده شهید معمی هلاکو

یا حق

|+| نوشته شده در  یکشنبه سی ام دی 1386 ساعت 10:6  توسط (مرد عنکبوتی )= H:S   |  نظر بدهید

کاندیدای انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی= رای ما فقط فقط برادر طاهر سارلی خواهد بود
باسلام خدمت همشهری های عزیز گنبدی (استان گلستان)

 آقای طاهر سارلی :

              

(کاندیدای دوره هشتم مجلس شورای اسلامی )

******///////// کاندیدای نسل جوان /////////******

آقای طاهر سارلی  (خواهر زاده شهید معمی هلاکو)

فوق لیسانس تاریخ می باشد ، بچه ها فقط  میخوام بگم ان شالله  رای ما فقط  فقط طاهر سارلی هست وخواهد بود۱۰۰٪  

              

            انشاالله  

حلال زاده به داییش میره مگه نه؟

     خواهر زاده شهید معمی هلاکو     

یا حق

|+| نوشته شده در  یکشنبه سی ام دی 1386 ساعت 10:1  توسط (مرد عنکبوتی )= H:S   |  نظر بدهید

کاندیدای نسل جوان (مجلس هشتم) استان گلستان
باسلام خدمت همشهری های عزیز گنبدی (استان گلستان)

 آقای طاهر سارلی :

             

(کاندیدای دوره هشتم مجلس شورای اسلامی )

******///////// کاندیدای نسل جوان /////////******

آقای طاهر سارلی (خواهر زاده شهید معمی هلاکو)

فوق لیسانس تاریخ می باشد ، بچه ها فقط  میخوام بگم ان شالله  رای ما فقط  فقط طاهر سارلی هست وخواهد بود۱۰۰٪

             

  حلال زاده به داییش میره مگه نه؟

   (خواهر زاده شهید معمی هلاکو)

یا حق

|+| نوشته شده در  یکشنبه سی ام دی 1386 ساعت 9:51  توسط (مرد عنکبوتی )= H:S   |  نظر بدهید

برنامه اموزشی برای همکاران در زمینه پست بانک (آی سی تی)سیستم قرض الحسنه
 

خدمت همکاران حضور در دفتر ای سی تی های روستاهای استان گلستان با سلام:

سیستم حسابهای قرض الحسنه     روستایی

این برنامه  وآموزش اولیه برای کار کردن در برنامه پست بانکی میباشد که تحت برنامه nc کار میکند ان شالله که مورد قبول واستفاده شما همکاران محترم باشد میتوانید از این نسخه با پرینتر خود چاپ کنید.(برای مشاهده بهتر میتوانید روی این فرم کلیک راست کرده وگزینه

save  picture as را انتخاب کنید وجهت ذخیره فایل با پسوندjpg را انتخاب کنید وبه راحتی فایل مورد نظر را کپی ویا مشاهده نمایید)

صفحه دوم در ادامه مطلب می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد