تـرکـمـن لِر Türkmenler

وبـلاگـها و سـایـتـهـای تـرکـمـن هـا

تـرکـمـن لِر Türkmenler

وبـلاگـها و سـایـتـهـای تـرکـمـن هـا

مدرسه علمیه سیفیه کلاله

منبع : مدرسه علمیه سیفیه کلاله 

 

کمک مالی به مدرسه علوم دینی سیفیه کلاله:

کمک مالی به مدرسه علوم دینی سیفیه کلاله:

شماره حساب پس انداز:  127104961  بانک کشاورزی

مطالب مهم
اخبار : الخنس الکنس


الخنس الکنس


اکتشف العلماء حدیثاً وجود نجوم أسموها الثقوب السوداء أکبر من الشمس بعشرین مرة، وتتمیز بثلاث خصائص: 1- لا تُرى(خنس) 2- تجری بسرعات کبیرة(جوار) 3- تجذب کل شیء وکأنها تکنس صفحة السماء(کنس)، حتى إن العلماء وجدوا أنها تعمل کمکنسة کونیة عملاقة تستطیع أن تبتلع الکواکب بما فیها الأرض، هذه الصفات الثلاثة هی التی حدثنا عنها القرآن بثلاث کلمات فی قوله تعالى: (فَلا أُقْسِمُ بِالْخُنَّسِ * الْجَوَارِ الْکُنَّسِ) (التکویر: 15-16). فالخنَّس أ ی التی لا تُرى والجوارِ أی التی تجری، والکُنَّس أی التی تکنس
وتجذب إلیها کل شیء بفعل الجاذبیة الهائلة لها، هذه الآیة تمثل سبقاً للقرآن فی الحدیث عن الثقوب السوداء قبل أن یکتشفها علماء الغرب.
منبع :
"m t" <m.t1982@yahoo.com>
  ادامه مطلب ...
اخبار : زنده باد اردوغان




اشک‏های شوق مردمی که روز گذشته شاهد اقتدار و کوبندگی مواضع و سخنان اردوغان نخست‏وزیر مسلمان ترکیه بودند، چیزی فراتر از یک حادثه را نمایش می‏داد، اگرچه برخی خبرگزاری‏ها رخداد کنفرانس داووس را مجادله و مباحثه جنجالی میان دو رئیس دولت نامیدند.
  ادامه مطلب ...
اخبار : مجادله اردوغان با پرز
متن کامل مجادله اردوغان با پرزدر حاشیه اجلاس داووس، نشستی با حضور رجب طیب اردوغان، شیمون پرز، بان کی مون و عمرو موسی ، با موضوع غزه برگزار شد.در این نشست ، نخست وزیر ترکیه 12 دقیقه پیرامون آن چه در غزه گذشت و تحرکات سیاسی ترکیه برای توقف جنگ و کارشکنی های رژیم صهیونیستی در این مسیر صحبت کرد.سخنان او با آرامش و همراه با رعایت آداب بود.پس از وی،شیمون پرز در مقام پاسخگویی به سخنان اردوغان، 25 دقیقه با صدایی بلند و حرکات فیزیکی خشم آلود و آکنده از تکبری آشکار ، خطاب به نخست وزیر ترکیه سخن گفت و از عملکرد ارتش صهیونیستی در غزه شدیدا دفاع کرده و سیاست های ترکیه را در قبال این جنایت ضد بشری تخطئه نمود.
  ادامه مطلب ...
اخبار : عکس/پرچم ایران در مراسم تحلیف اوباما

درتصاویری که شبکه تلویزیونی فاکس نیوز از مراسم رژه پس از ادای سوگند ریاست جمهوری باراک اوباما نشان می داد برای لحظاتی پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست افراد شرکت کننده در رژه نشان داده شد .

افرادی که پرچم های کشورهای مختلف جهان را در دست داشتند از مقابل جایگاهی عبور کردند که باراک اوباما رئیس جمهور جدید امریکا در آن استقرار داشت .

منبع : شیعه نیوز
  ادامه مطلب ...
اخبار : آیا این تصاویر که از نمایشی در تالار چهارسو تئاتر شهر میباشد با فرهنگ ملی ، اسلامی ما مطابقت میکند؟

آیا........ آیا..... و آیا این خود ترویج فرهنگ غرب زدگی نیست؟ و آیا دوستان اینگونه میخواهند با فرهنگ بد حجابی و غرب زدگی مبارزه کنند؟!!
منبع : شیعه نیوز
  ادامه مطلب ...
اخبار : خون کودکان غزه حماسه آفرید..
پس از بیست و دو روز بمبافکنی متواصل در جنگی تحمیلی و نابرابرانه از سوی دژخیمان خون آشام صهیونیستی علیه ملتی بیگناه که جز سلاح ایمان هیچ اسلحه‌ای در دست نداشته تا با بمب‌افکن و سریع السیر دشمن مقابله کنند، آتش جنگ در حالی به خاموشی می رود که تنها در میدان یک پهلوان پیروز می تواند خود نمایی کند، و آن کسی نیست جز شهر شهیدپرور و تاریخ ساز غزه و ملت غیور و دلیر این باریکه‌ی تنگ...
تحلیلگران نظامی‌ای که از چهارسو بر میدان جنگ نظاره داشتند آنرا چنین ارزیابی می‌کنند:
دکتر محمد عبد السلام تحلیگر نظامی در مرکز پژوهشهای سیاسی و استراتژی اهرام: بهترین توصیفی که می‌توانم در این مورد عرض کنم این است که: حماس شکست نخورد و اسراییل پیروز نشد!.
  ادامه مطلب ...
اخبارمقالات
تصاویر جدید
More info & Comments" href="http://www.seifyeh.com/modules/extgallery/hook-photo.php?id=36" rel="lightbox[]">الخنس والکنس

الخنس والکنس

More info & Comments" href="http://www.seifyeh.com/modules/extgallery/hook-photo.php?id=35" rel="lightbox[]">داووس

داووس

More info & Comments" href="http://www.seifyeh.com/modules/extgallery/hook-photo.php?id=34" rel="lightbox[]">داووس

داووس

More info & Comments" href="http://www.seifyeh.com/modules/extgallery/hook-photo.php?id=33" rel="lightbox[]">داووس

داووس

مالتی مدیا های جدید
نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد ایمن یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://yampi-khbrleri.blogfa.com

معرفی ترکمن یامپی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد